Zawsze tak nie będzie.







Ostatnie tygodnie minęły szybko, pełne radości, niesamowitych wydarzeń.
Poznałam nowe tereny, nowych ludzi, którzy okazali się moją prawdziwą rodzinką i przyjaciółmi.
Pokochałam wspinaczkę po górach. Im dalej idziesz tym piękniej - tak jak życie z Bogiem.
Gdzie ja pomieszczę te wszystkie wspomnienia?

Dzięki Bogu.

A teraz jem ciasta z masłem orzechowym, które przywołują mi na myśl tamte wspaniałe dni.

I jeszcze: zawsze tak nie będzie.

Chwała Bogu za wszystko. On jest dobry. On jest nie do opisania i nie ma słów aby wyrazić tego, co do Niego czuję i jak Mu dziękuję.
Chwała Bogu.

"Dobry jest Pan, ostoją jest w dniu ucisku; On zna tych, którzy Mu ufają"
Nahuma 1:7


Ciastka z masłem orzechowym

350g mąki (2szklanki)
2łyżki cukru + torebka 8g cukru waniliowego
aromat waniliowy
50g płatków owsianych (podprażonych na suchej patelni)
5 pełnych łyżek masła orzechowego (ok. 150g)
1żółtko
3łyżki śmietany kwaśnej
100g masła

Wymieszać wszystkie składniki jak na kruche ciasto. Zawinąć w folię spożywczą, wstawić do lodówki na kilka godzin.
Wyjąć, urywać palcami dość spore kawałki ciasta. Rozpłaszczyć lekko, rozłożyć na blaszce.
Piec 15minut w 175st. C. 
Wyjąć, ostudzić.

Można ewentualnie nałożyć odrobinę dżemu na ciastka przed włożeniem ich do piekarnika.

Smacznego!


***


7 comments:

  1. To ostatnie zdjęcie tuż nad przepisem jest przepiękne!

    ReplyDelete
  2. W górach jest się bliżej Boga.. :) Jedząc takie niebiańskie pyszności też ;)

    ReplyDelete
  3. sliczne fotki i fajne ciasteczka :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo miło znowu przeczytać i obejrzeć coś od Ciebie :) pysznie, uroczo i szczerze :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo klimatyczne zdjęcia,to na drewnianej ławce;*słodziutkie ciasteczka,pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. a mogłoby tak pozostać...
    Yummy & Tasty

    ReplyDelete
  7. te kropeczki są cudne i ciastko z kolorem.

    ReplyDelete